En dag i taget.....

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Mamma Xaramia - 12 november 2012 19:34

ska jag vara färdig sjuksköterska och föreläsa om en del av mitt liv,om sorg!


Men vägen dit är lång!

Vägen genom smärtan,saknaden och sorgen är lång och tung och det finns inga genvägar.

Man måste gå igenom,det går inte att gå runt.....ett steg i taget....andas andas


Dagen idag har annars varit en relativt bra dag.Jag försökte vila på spikmattan en stund men när jag blev arg på en röst i meditationsmusiken insåg att jag har för mycket aggressivitet för att kunna VILA ....så jag tog bussen till stan för lite fika med fina goa halvgalna kurskompisar,så lyckas få mig både att le och skratta mitt i allt  


Nås sen via nätet av den tråkiga nyheten att en kär vän via nätet håller på att förlora kampen mot skitcancern .....

Faaaan! Rent ut sagt! Hon var en kämpe,en förebild för så många.Så många starka åsikter,såna roliga skratt.....ett stort tomrum kommer det bli.


Men jag lovar kära Du,om det är till himlen man nu kommer,så kommer du få kul sällskap som du kan diskutera med 




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards