En dag i taget.....

Alla inlägg under december 2008

Av Mamma Xaramia - 30 december 2008 18:14

i Fyrishov så nu är vi rena ,fina o luktar gott.Bad,dusch o bastning så vi borde hålla oss fräscha till midsommar minst ha ha....  Funderade lite på hur Calle skulle gilla det,men det var inga problem,inte ens när de stänkte vatten på oss vid vattenrutchbanan. Funka hur bra som helst med både ombyte,dusch,bad,bastu mm....

han älskar att följa med på allt o gillar när det händer saker.Efteråt blev det McDonalds för oss o Calle sov så gott i bilbarnstolen ...

Av Mamma Xaramia - 23 december 2008 08:33

till en kompisa som fyllt 4 år,vad passar väl bättre att klä ut sig till än Tomte???

Av Mamma Xaramia - 23 december 2008 08:33

fast jag är rödhårig passar jag jättebra i rött,visst????

Av Mamma Xaramia - 21 december 2008 21:27

är denna Frankie goes to Hollywood.......The power of LOVE

Av Mamma Xaramia - 11 december 2008 11:59

emellanåt,pendlar hysteriskt i humöret mellan glädje och förväntan inför tex julen och glädjen över att ha Calle ,och nattsvart förlamande sorg och bara gråter och är ARG!! På allt och alla!! Det värsta är ju att det pendlar så fort,så fort att man inte hinner med.Vet ibland inte vad som utlöser när det går neråt igen....

Nånstans inbillade jag mig att det skulle bli "bättre" ju längre tiden gick,när graviditeten var över o Calle fötts...men jag inser nu att detta går inte över!!
Det gör inte det nånsin va? Bara att försöka ta in o leva med!! men det är svårt och det gör ONT! Så förbannat jävla ont att ta in det ....att acceptera!

Vadå acceptera?? kommer aldrig acceptera att mitt barn dog!? Vill inte acceptera !!! Jag vill ha henne här*gråter* vill ha henne med de andra barnen.Vill inte sakna ett barn ALLTID!!

Hade kunnat ge vad som helst för att få se henne levande!!

Känns som att ingen riktigt förstår hur jag mår eller känner! Omgivningen verkar tycka att det borde va bättre nu,jag ser ut att må bra.

Ja ska ju vara glad som fått Calle.Självklart är jag glad för det!!!

MEN jag är ledsen inombords för Thea....nånstans saknas en liten bit av mitt hjärta !! Och det syns inte utanpå......


Tack alla ni som finns,särskilt ni andra  Änglaföräldrar som gått igenom samma sak som orkar se och lyssna,dela sorgen fullt ut......

Av Mamma Xaramia - 10 december 2008 20:24

gäller ju att försöka passa på att ta en bra bild på lilla Pepparkaksgubben INNAN han dregglar eller kräks ner kläderna ha ha

Av Mamma Xaramia - 10 december 2008 20:23

mysig kille man har,är det inte dreggel så är det kräks .....

Av Mamma Xaramia - 1 december 2008 16:44

väger vår "lillplutt" 7965 g för att vara exakt och 63 cm ,var till BVC idag på eftermiddagen.Nu har han även fått 1a sprutan,sa nästan ingenting.


På bilden ett ljus i form av ett vinglas,jättefint och luktar underbart :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards