En dag i taget.....

Alla inlägg under april 2013

Av Mamma Xaramia - 2 april 2013 20:17

efter ett inlägg på ett annat forum idag om att ev skona sina barn från döden och om man i såfall gör barnen en björntjänst??

Detta väckte en del tankar hos mig kring barn och döden,men också om livet.....


I helgen som varit har Calle varit hos sin storasyster.Jag är så otroligt tacksam för att hon finns.Och jag vet att hon och hans storebror,andra släktingar,mina föräldrar,mina äldre barn och andra vuxna människor kommer finnas där och vara hans stöd och förebilder när hans pappa inte finns mer.


Denna lilla fantastiska kille som det liksom bara sprudlar energi omkring.Som inte låter nån ha tråkigt eller så.....allt går liksom i 110 och han babblar om allt och alla med allt och alla.....och somnar bums på kvällen !


Han blir arg så han hoppar jämfota,skrattar så han kiknar och blir ledsen så han gråter....som de flesta andra barn med .

Han lever här och nu,varje sekund!


Ikväll går mina tankar till en vän som mist en nära anhörig <3 Många kramar 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards