En dag i taget.....

Alla inlägg under oktober 2014

Av Mamma Xaramia - 23 oktober 2014 18:34

Det kan bero på att tiden inte riktigt räcker till.Eller att jag sitter mer sällan vid datorn.Eller att jag ej nått bloggen från mobilen då den appen strulade.Eller allt sammantaget.


Hösten är här och snart förbi.Ikväll är det ruggigt kallt ute och det känns som snö i luften.brrrrr


Calle har börjat lill-ettan,förskoleklass,han älskar skolan.Ivar växer så det knakar ,ålar/hasar sig fram och övar på att stå och gå med stöd.

Tiden rusar i en väldig fart och det som var långt fram i tiden nyss har redan passerat,nyss var det sommar och nu känns det som höst.Vi har plockat massor av svamp i år.Kantareller och höstkantareller mest men även annat.Ivar älskar att va i skogen och Sparven med såklart.

Dagar och veckor går så fort ,tycker inte det var länge sen det var sommarlov och nu är det snart dags för höst lov.....nyss var jag gravid,sen syrran och sen föddes Ivar och.....i måndags föddes barnens yngsta kusin,lilla Luna  


Det är ju inte utan att man blir lite bebissugen ,men det är bra när man kan låna en stund och sen lämna tillbaks.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards