En dag i taget.....

Alla inlägg under augusti 2012

Av Mamma Xaramia - 29 augusti 2012 10:00

en massa saker,som att blogga från mobilen till exempel  

Känner väl att det går "sådär",vet inte om det är mig eller mobilen det är fel på ha ha .


Nåja,hursomhelst,sista tiden har det varit dåligt med bloggande .

Det betyder inte att det inte händer en massa ......tvärtom!

Jag har jobbat hela sommaren (nästan ) och pluggat 2 kurser på distans,skaffat en hundvalp och haft (HAR) 5 busiga kattungar härhemma ,varav en som jag fick flaskmata en tid.


På måndag börjar då min skola på RIKTIGT igen,ska bli så himla kul!

Vi ska gå en vecka i skolan ,sen ut på praktik (vfu) direkt.Jag ska vara på Kardiologen på Akademiska ,det ska bli jättespännande och intressant.


Igår var vi på 4-årskontroll med Calle .Såg helt okej även om han var liiite ivrig att peka ut rätt bokstav så han ibland chansade ha ha .

Längd 104 cm och vikt 19 kg.Kunde färger,räkna,rita en huvudfoting hyfsat,berätta en HIMLANS massa saker för sköterskan så allt såg väl bra ut.

Han äter bra,sover hyfsat(pga polyp bakom näsan )och är snart helt rumsren ,så det går helt klart åt rätt håll  

Hörselkontroll blir nästa vecka.


I helgen som var rymde mannen och jag på kryssning till Åland.De stora barnen var hos sin pappa (nåja några av dem,en var hos sin flickvän) och minstingen var hos sin storasyster i Kumla,så då passade vi på och lånade ut hunden till mormodern och åkte en sväng bara vi två.

Sovmorgon,god mat,lite drinkar och fint väder (ena resan iaf) ,vad mer kan man begära liksom ??


Ska försöka uppdatera bloggen lite oftare,men måste klura lite till på detta med mobilen....blir liksom inte av annars ju!






Av Mamma Xaramia - 24 augusti 2012 17:25

att blogga från mobilen

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards