En dag i taget.....

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Mamma Xaramia - 23 november 2009 16:29

...*sjunger * ....och tänker att det nog är tur att det bara finns EN av mej ha ha


Björn Kjellman sa imorse  i tv-programmet Efter Tio hos Malou att nån hade sagt att

:"Det är varje människas uppgift att vara ett original"....Det har han helt rätt i !!


Jag ser det som varje människas uppgift att spela huvudrollen i SITT liv.

Att inte ha nån biroll,utan att vara huvudrollsinnehavaren....i just SITT liv!


¨¨I'm the Queen in MY Castle- and I'm proud of it!¨¨¨


....Alla föds som original ,men dör som bleka kopior......jag vill inte bli en blek kopia.


 


Jag försöker vara den jag är och älskar människor som är sig själva.


Älska mej för den jag är....eller trots den jag är kanske ??

Av Mamma Xaramia - 23 november 2009 15:29

Jaha så har man fått konkurrens då Flört


Sambon har börjat blogga med,Krokodilpappan i min list med länkar

Av Mamma Xaramia - 23 november 2009 13:38

....ingen människa blir någonsin belönad för sin negativa inställning i livet !


 

Av Mamma Xaramia - 23 november 2009 11:52

är det dags att få lite gjort härhemma !

Slappade igår,halva dan iallafall,på eftermiddagen /kvällen jobbade jag ju....

Sambon hade gjort räksallad tills jag slutade,mums!!


Vaknade 6 imorse,Calle tyckte det var morgon då,sen somnade vi dock om en liten stund..

Dagis för Calle mellan 9-14,kul för honom att träffa kompisarna,vara ute hela förmiddagen o skönt för oss att få lite gjort härhemma utan "hjälp" ha ha


Dammsugning,sortering av garderober och allmänt "plock" idag.Ev hämta lite julsaker i källaren....eller så tar vi det en annan dag!


Ska strax fixa lite lunch,har köpt quinoa....ska bli kul att testa,har aldrig testat det.


Sambon o Alfred har planerat att göra pepparkakshus innan jul.

Hittade en bild......ett sånt duger absolut !!Flört

 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards