En dag i taget.....

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Mamma Xaramia - 5 november 2009 15:16


Känner mig just nu "Lycklig och förvånad "Kyss

Av Mamma Xaramia - 5 november 2009 14:39

Har nog fått lite svininfluensa ....

Reaktion på vaccinet kanske,men jag mådde lite så innan sprutan med,men man kunde ju få  biverkningar så hela kvällen på jobbet igår frös jag o kände mig trött men ingen större fara.

Tar gärna lite frusenhet o trötthet för att slippa bli liggandes i influensa eller riskera att smitta Calle eller resten av omgivningen.

Vill heller inte riskera att bli smittad(och smittas vidare) på jobbet där var o varannan människa hostar o nyser på kassörskan ....verkligen jättekul...not! Skrikandes


Sjuka personer kan hålla sig hemma anser jag !!


så resonerade jag när vi valde att vaccinera oss,alla tog sprutan,inga protester alls....duktiga killar !


Strax dags att börja grädda pannkakor....mums!

 

Sambon o Calle ska till affären först i det härligt slaskiga snövädret och köpa ärtsoppa ....



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards