En dag i taget.....

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Mamma Xaramia - 11 februari 2010 12:18


....och jag älskar varje steg jag tar!


....och jag har bästa vägarna kvar  

 ....för jag är på väg nu....det är säkert....*sjunger med Calle *

Av Mamma Xaramia - 11 februari 2010 08:43

eller jag var död innan jag steg upp,kom knappt ur sängen,träningsvärken from Hell liksom...i hela kroppen!


Tungt och ovana rörelser att städa på jobbet igår.

Att putsa spelgarna ovanför frukt-och gröntdisken ,som går i en halvbåge ovanför en och där det både är såpass djupt och högt att man knappast når....aj aj aj min nacke gillade INTE det!

    

Men men fint blev det och nu dröjer det innan vi röjer igen!


Fixat frukost,varit med Affe till bussen,plockat undan lite....lyft ner Calle från köksstolarna typ 1000 ggr och torkat näsan typ lika många ggr....nu lite kaffe och sen spikmatta när Calle sover middag med en bra bok i öronen.


Ringa några samtal,förbereda kalas och en tripp till Stockholm kanske under sportlovet.


Ikväll blir det utvecklingssamtal med Isak men innan det lite mys med småbusarna,ska passa syrrans kille en stund ev och fixa middag tills Älsklingen kommer hem   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards