En dag i taget.....

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Mamma Xaramia - 27 juli 2009 22:23

småttingarna sover sen länge o de stora har inkvarterat sig hos en kompis så bara sambon och jag hemma och vakna...myser med en öl,lite kräftor och levande ljus till filmen som sambon fixat tills jag kom hem från jobbet.Hann precis hem från jobbet så jag hann se början på filmen för en gångs skull!

Ringt några viktiga samtal idag,fixat viktiga papper och sagt till om semester några veckor senare i sommar....Har även bytt arbetspass med en tjej på jobbet,hon tar en dag åt mig och jag hennes då hon skulle bort....

Tack Gumman!! Allt ordnar sig till det bästa för båda :)


På dan har vi haft fullt upp,nästan alla barnen här så då är det fullt hus ju....men mysigt!

Var och handlade ,postade brev och sen vägde Calle på Bvc,blir inte jätteofta ju! Han växer så det knakar,äter allt och sover hela nätter sen länge....så vi brukar pricka in kontrollerna och vaccinationerna,vem orkar spinga där en massa med 4e barnet bara ändå liksom...??

Åt en tidig middag då jag skulle iväg och jobba sen.Sambon cyklade o badade med småttingarna,de stora killarna var med en kompis i Film....


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards