En dag i taget.....

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Mamma Xaramia - 22 juli 2009 18:23

har jag sagt till om idag att jag vill ha,v 35 och 36....lagom som skolorna börjat,Alfred börjat i skolan och på fritids,Calle skolats in på dagis och sambon förhoppningsvis fått jobb eller börjat plugga eller nåt....DÅ tänker jag va ledig !:)


Jobbar ju hela sommaren så det kan behövas lite ledigt innan jag börjar jobba "på riktigt"(1 sept) efter barnledigheten ju....sen är det liksom fullt upp hela tiden med dagis,skola,fritids,aktiviteter o jobb ju.....


En dag kvar att jobba denna veckan,imorgon 7-14,sen är jag faktiskt ledig hela 3 dar i sträck....ska bli så skönt så.Gillar att jobba men man behöver lite ledigt ibland med.Nu har jag jobbat mycket tidiga mornar så kan va skönt med en ledig dag att bara få vakna o gå o slappa hela morgonen utan att behöva iväg.


Calle GÅR nu,några steg alldeles själv....sen i söndags!

Han ser så mallig ut så när han knallar,ska försöka få det på bild eller film o lägga här i bloggen,men det är inte helt lätt så istället blir det en bild på vår1a solros som slagit ut på baksidan....så himla fint!!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards