En dag i taget.....

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Mamma Xaramia - 27 oktober 2009 13:17

vet knappt om man ska skratta eller gråta liksom ...?!


Allt började väl igår när jag tappade bort mobilen.......nånstans på ICA! Japp....nånstans liksom ?

Var börjar man leta ?

När man letat överallt,var letar man då ?

Självklart hade jag den på ljudlöst med ju Flört

Ringde o ringde till den,kanske kunde man höra att den vibrerade nånstans?


Letade tusen ggr ÖVERALLT,på lagret,i butiken,i fickor,i kassan,på vagnarna på lagret....ÖVERALLT!

Fick stänga butiken och åka hem utan....


Väl hemma var jag själv hemma,stora barnen hos sin pappa o sambon (o Calle ) i Kumla....

Har ingen hemtelefon längre(det funkar ju såååå bra med bara mobiler ....gah!)


Fick messa min syster på msn att hon skickade ett sms till min sambo att logga in på datorn så vi kunde nå varann där....ha ha

Han skulle ev hämta mig i stan idag,kan ju va bra att bestämma JU!


Sen nästa problem....ingen väckarklocka! Brukar ställa alarmet på mobilen....letade efter en vanlig gammal hederlig väckarklocka men konstaterade att vi inte har nån.

Har några gamla mobiler liggandes,de flesta är dock på vift,ungar som har sönder sina och har bort dem ....Förvånad


Hittade till slut en gammal utan kort i men med batteri och konstaterade att alarmet funkade.

Tack Gode ....för det,skulle liksom upp 5 i morse ju,då vaknar jag liksom INTE av mig själv direkt .


På jobbet släckte vi ner hela butiken(displayen lyser ju i mörkret) o gick o ringde mobilen,den måste ju finnas nånstans??

Om inte nån "hittat" den o snott den,om jag lagt ifrån mig den i butiken synligt...


Nåja efter en stunds ringande i mörkret hörde vi vibrationer....men hittade den inte.

Vi gick fram o tillbaks....slutligen hittade vi den UNDER ett ställ på hjul precis intill lagerdörrarna ,på golvet....jippi!!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards