En dag i taget.....

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Mamma Xaramia - 2 oktober 2009 14:42

så skönt att va ledig 3 dar på rad....haft en slappardag idag,skönt att bara vila o ta det lugnt.


Ikväll blir det nog ett varmt bad o en film,lite gott att äta med....Hade önskat att jag haft en öppen spis....


 

Av Mamma Xaramia - 2 oktober 2009 12:41

please!!


Min är helt borta tyvärrRynkar på näsan


Trött,ont lite varstans(framförallt ryggen och fötterna ),sover illa,ont i huvudet,allmänt orkeslös och som sagt har jag ingen energi alls.....

Känner mig durrig i huvudet,fryser emellanåt men är liksom inget sjuk...hm..

Att ha ont i fötterna,dvs under fötterna bara man går är liksom inget kul.

Det hjälper inte vad jag än gör/inte gör eller vilka skor jag har.....gah!!


Jag är SÅ less på att ha ont jämt ....blä!


Så nu har jag gnällt färdigtFlört


Nåja ,har röjt lite i badrummet,ungefär vad jag orkade idag känner jag.

På eftermiddagen kommer stora barnen ,i helgen blir det lite röjning,ställa undan utemöbler och sånt,bra att va många så vi kan hjälpas åt....

 

Tänk va ,om man kunde trolla.....då skulle jag trolla mig dit där bilden är......för några dar iallafall...



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards