En dag i taget.....

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Mamma Xaramia - 23 oktober 2009 21:46

 

....det här ska bli den bästa dan i mitt liv,den första o den största dan i mitt liv

jag ska hålla kvar den känsla jag har.....att jag ÄLSKAR!



Av Mamma Xaramia - 23 oktober 2009 16:13

när vi låg och vilade en stund förut.Alfred har nog inte riktigt förstått att hans farmor är borta....för alltid!

Inte ens jag har fattat det riktigt och att förklara nåt man inte själv förstår för sina barn är svårt....


-Jag kommer sakna farmor.....och om hon är död kan hon inte baka bullar mer....Affe har alltid älskat hennes bullar

Vad säger man liksom ? Det finns liksom inga ord....bara att kramas o finnas en stund...och konstatera att det är så


Sen skulle vi spela Yatzy....ena sekunden ledsen,sen helt som vanligt....det är väl det som är så härligt med barn,just att de är så spontanaGlad


Har skickat en blomma till barnens farfar från mig och barnen,bara att vi tänker på honom....vi har ju inte direkt haft nån relation sen barnens pappa och jag separerade men jag vill ändå visa att jag bryr mig.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards