En dag i taget.....

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Mamma Xaramia - 1 oktober 2009 06:20

och ibland önskade jag att jag hade ett mer fritt jobb så jag kunde flexa lite,men men.


Jag älskar mitt jobb på Ica,men som sagt ,att kliva upp när det fortfarande är mörkt är väl inte det bästa jag vet,hade gärna sovit längre.


Kan va så att det känns extra tungt för att jag idag bara jobbar några timmar på förmiddan,sen är jag ledig fredag,lördag och söndag.Känns som jag verkligen behöver det,har jobbat väldigt mycket sista tiden och redan igår var jag helt slut innan jag började jobba....


I helgen ska jag sova,sova o sova.....skämt åsido,lilleman vaknar oftast 6 så sova blir det nog inte så mycket av.

Fotbollsavslutning för 6 -åringen och innebandymatch för 12-åringen.

Skulle behöva shoppa byxor åt äldste killen med men vet ej om plånboken tillåter just nu....


Ikväll blir det kalops,myskväll med tända ljus och film med Älsklingen ....tror jag!

Ev skulle jag behöva gå till "Salong Syster" och bli klippt med men vet ej om jag orkar

 




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards