En dag i taget.....

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Mamma Xaramia - 30 oktober 2009 22:28

Ibland bara ÄLSKAR jag mitt jobb!


Häromdan på jobbet fixade jag en Halloweenpumpa,och sen gjorde jag en till hemma Flört

Bökigt o kladdigt men himla kul ju.


Idag på jobbet har vi haft Halloween-bus på lagret, nedsläckt med lite ljusslingor ,pumpor, ljus,spindelnät ,spöken och vampyrer, läbbig bål och lite godis och kolsyreis i pumpor som gjorde lite läskig dimma....

betalt  för att vara häxa en dag ~ inte helt fel ju!


Hade ansiktsmålning för barn,jag har målat EN gång förr,enbart tigrar den gången o den andra tjejen hade aldrig målat alls men vi hade skitkul o jag tror alla blev nöjda.Jag utklädd till häxa(med hatt med,ej med på bilden nedan) och Anna målade jag till hund.


Vi målade allt från en liten nos(på de allra minsta ) och en spindel på kinden till döskallar,häxor,en robot,en pumpa och en massa massa annat.Från 11-15 hade vi i princip fullt upp.....

                             


Lite trött idag dock....fick ett litet ryck igår.

Åkte till stan,handlade nya tapeter + lite till....tänkte tapetsera lilla sovrummet senare och byta rum så småkillarna tar vårt stora o vi det lilla....Sagt o gjort!


På några timmar,med hjälp av en halvnaken 15-månaders Calle....

Jag är SÅ nöjd,vårt sovrum blev kanonfint!(bilder kommer så småningom)




Nu återstår att fixa killarnas rum,så det får varsin liten egen "vrå" fast de delar rum.....


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards