En dag i taget.....

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Mamma Xaramia - 14 november 2011 15:16

Typ knappt klädde på mig ha ha  
Eller jo okej jag klädde på mig,såg till att det blev mat fixad och pluggade lite och på kvällen tvättade jag.
Men nästan ingenting ju!
Calle har varit med sin storasyrra i helgen,pappan åkte ner igår för att hämta hem honom igen...
Så jag typ slappade (nästan då ) hela dan igår,sov länge och sov dessutom middag och sen när jag kollade på film så somnade jag visst en stund till.
Men det var nog välbehövligt,för idag har jag masa ny energi ju.
Imorse iväg med alla ungar till skola och dagis .Sen har jag dammsugit,torkat golv,tagit reda på tvätten sen igårkväll....skrivit färdigt två inlämningsuppgifter som jag haft liggandes,läst lite,lånat mjöl av min syrra ,bakat två sorters bröd(som blev jättegoda!)....och hunnit vila en kvart!
Strax iväg och hämta barn på dagis /fritids och iväg på Alfreds innebandyträning direkt.

Ikväll blir det nog mera plugga,väntar fortfarande på bedömningen av en uppgift jag skickade förra veckan.
Och de två jag skickat idag med då!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards