En dag i taget.....

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Mamma Xaramia - 10 november 2011 07:54

helt klart:)


tänker tokigt,säger fel,glömmer......jo min hjärna går på högvarv emellanåt.....ständigt förvirrad ,fast med rätt bra koll ändå.

Idag var jag övertygad om att jag skulle följa Alfred till busslingan där de skulle till biblioteket,men så var det inte alls ju.Det är imorgon !ha ha ha 


Nåja,vi får hoppas att utvecklingssamtalet på eftermiddagen är IDAG  

Har dubbelkollat och jo det ska va idag .


Mannen har ett hål på magen så idag ska han till vårdecentralen och kolla upp det och sen tillbaks till Akkis imorgon.

Ett hål som liksom inte läkt under själva snittet,så de pillade med tops där igår....myyysigt!! Not! 


Idag försöker vi plugga med en vilding hemma .Feber och hosta till och från som kommit tillbaks så nu blir han hemma resten av veckan.Less på att lämna på dagis och han bara hinner va där nån dag innan det är dags igen ju 

Fått iväg en inlämningsuppgift till skolan,två halvfärdiga som jag kanske hinner skriva klart idag.... 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards