En dag i taget.....

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Mamma Xaramia - 6 november 2011 07:40

i natt hade jag velat strypa nån.....men det gjorde jag inte  


inte den här gången!

Jag stoppade snällt in öronplopparna till mobilen och somnade så småningom.

Lite får man stå ut med i flerfamiljshus har jag flera gånger fått till svar! Lite ??!

Typ både dagar,nätter,alla dar i veckan ????Jomen tack då!


Välkommen på studiebesök den som vill!!


och då syftar jag INTE på det 10-tal ungdomar som stod utanför och pratade o så en stund,DET kan jag stå ut med.Det är inte varje dag /natt och bara nån kvart i taget,så det är en baggis.....


Det är verkligen underbart att ha förmånen att plugga hemma .....verkligen !!

Nåja,massa kaffe nu,funderar på om här ska borras lite med slagborr kanske .... he he 


Hoppas ni alla är på bättre humör än jag just nu.

Imorrn blir det nog några samtal IGEN så vi kanske får slut på detta nån gång!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards