En dag i taget.....

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Mamma Xaramia - 23 juli 2010 16:30

Varit på Akademiska idag och lämnat lite grejor till sambon som är kvar på sjukhuset


Troligen gallan som spökar,inflammation och ett ev läckage på gallvblåsan så det blir operation.Förhoppningsvis räcker det med en titthålsoperation ,men ev måste de öppna mer.


Idag kom stora killarna hit igen efter 2 veckor hos  sin pappa.Vi ska mysa lite i kväll med lite fredagsmys och kanske nån film.

Stackars sambon får inte ens äta,bara dropp....


Som sagt....det är mycket man ska igenom...


Hade sett framför mig en lugn och skön sommar alla lediga tillsammans.....men det blir sällan som man tänkt.Nog har vi varit lediga tillsammans men sambon har ju varit sjuk typ hela sommaren och nu igen alltså....och jag är tröttare nu än innan jag gick på semester och på måndag är det dags att jobba igen.

Oj vad jag känner för det...not!!


men men,vi har haft strålande väder HELA min semester och jobbar bara 3


veckor,sen blir det studier....ska bli SÅ himla kul   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards