En dag i taget.....

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Mamma Xaramia - 24 juli 2010 11:31

jajamänsan ....gillar att göra det !

har precis bokat tåg och inträde till Furuvik  

Ensam med alla 4 barnen i veckan som kommer! Jag får väl sätta koppel på Rymmar-Calle eller nåt....ha ha


Håller tummarna att vädret blir bra och att ingen blir sjuk  


En utmaning att åka själv med alla men å andra sidan är det ju typ så det funkar på vardagarna när sambon jobbar....jag roddar det mesta själv med hämtningar och lämningar och sånt så jag har nog vanan inne .





Hittade ett bra erbjudande med Upptåget....blev bra mycket billigare då ju,alltid bra!


Hade först tänkt åka imorgon men då funkade inte bussförbindelserna(erbjudandet gällde bara vissa avgångar och måste förbokas,även barnvagnsplats på tåget måste bokas) så bra och vi skulle få vänta en massa mellan buss och tåg....så då fick vi tänka om.


Idag blir det hemmamys med barnen.Alfred och jag ska baka en pepparkakscheescake(eller nåt?) som min mamma hittat recept till,sen blir det tvättstugan hela kvällen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards