En dag i taget.....

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Mamma Xaramia - 1 juli 2010 21:16

jag o grabbarna Grus!


Ingen sambo hemma från sjukan än.....förhoppningsvis får han komma hem imorgon  


Äh så värst mycket kämpar vi inte,det går rätt bra faktiskt.Skön känsla att känna att det funkar   

Ikväll har jag tom kunnat ta en promenad själv när de små somnat,hur skönt som helst ju med lite egentid.


Onda ömma fötter man jag gick ändå.....måste ladda batteriet lite.

Blev en snabb sväng till affären bara och betalade det jag handlade tidigare....hade glömt korten hemma då ,i jobbkläderna....lite smått förvirrad ju ...men den lilla promenaden utan barn var guld värd!


Idag har vi softat,tagit det ganska lugnt,tvättsugan hela förmiddagen och sen var vi till min mamma och fikade på eftermiddagen,hon fyller år idag.Fick jättegod smörgåstårta och kladdkaka....så middag behövdes liksom inte idag hi hi!!


Grattis Mamma ,hoppas du haft en bra födelsedag!!

  Calle jagar såpbubblor hos mormor

   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards