En dag i taget.....

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Mamma Xaramia - 23 februari 2011 20:37

hostig-snorig-febrig-hostig-snorig-febrig.......runt runt runt!

Fast vi verkligen försökt se till att han blir helt frisk innan han varit på dagis så blir han sjuk igen direkt.


Idag ledsnade vi på denna karusell och eftersom Calle hostar massor ringde vi doktorn för en liten koll.

Allt lät bra,hostar mycket men ingen lunginflammation eller nåt....puh,skönt det !

Fick iallafall hostmedicin så nu ska det väl bli lite bättre hoppas vi.


Vi har pusslat denna vecka,sambon jobbar ju eftermiddag så då är han ju hemma med Calle på förmiddagarna.Jag har varit i skolan på de mest absolut nödvändiga lektionerna och min mamma har varit så snäll och passat barn.Tack mamma !


Eddie och Isak har sovit hos mormor och morfar några dar.

Idag var det Alfreds tur(och Eddie ville va kvar nån dag till) så idag har jag bara Calle hemma.Isak är hemma men iväg med innebandylaget och kollar innebandy i Uppsala.


Själv har jag pluggat matte....jippi!

En liten polett har trillat ner !! men det behövs många fler ha ha .


Nåja,1,5 p från G på matteprovet,det borde jag väl kunna fixa imorgon på omprovet.

Morgondagen klurar jag lite på hur vi ska lösa,då jag skulle behöva vara i skolan typ hela dagen.Sambon kanske kan åka lite senare,Isak passa Calle nån timme tills jag kommer,det klarar han jättebra.Calle älskar ju att få va med storasyskonen en stund  ....hm...funderar vidare.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards