En dag i taget.....

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Mamma Xaramia - 19 februari 2011 12:35

blir det troligen,tacos som huvudrätt och grillad ananas med co-coglass till efterrätt.

 

Eventuellt med en förrätt,ska bara komma på nåt gott...  


1,5 ynka poäng ifrån G på matteprovet häromdan...men skam den som ger sig,på´t igen bara !

Matte B är svårt och jag har skitsvårt för matte ...enda trösten var väl att typ alla andra i klassen hade liknande eller sämre resultat,så omprov nästa vecka !


Psykologiprovet däremot tror jag gick bra,borde va godkänt iallafall.

Debatten var med kul och väldigt intressant!


Skrivit färdigt nästan hela mitt föredrag jag ska hålla för klassen.Om Stress!

Väldigt intressant område....och återigen kommer jag tillbaks till tankarna kring vissa saker.


Var och en har SJÄLV ansvar för sitt liv,om man är stressad beror det mycket på sig själv och sina egna krav och förväntningar.

Sen finns det tyvärr många faktorer utifrån som kan vara otroligt stressande men många kan man faktiskt göra nåt åt bara man är villig till förändring.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards