En dag i taget.....

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Mamma Xaramia - 2 februari 2011 16:16

kan du inte bara va frisk? eller sjuk ?


inte nåt mittemellan ha ha

Ena sekunden snorig,hsotig,hängig och superdupertrött(men kan inte somna pga hostan ) och sen nästa hopp o bus -spring som en galning....gahhh!


Nåja,snoret rinner och hostan sätter in ibland,men imorgon får förhoppningsvis denna Mamman ut o lufta sig lite ,få lite andhämtning från snorbacillerna....,pappan ska eventuellt va hemma så jag kan få lite studerande gjort i skolan!


Har varit ute en liten bajspromenad med Brorsan(våran hund alltså !),träffade Syster Yster ,en massa dagbarn och 2 löpande hyndor....gissa om våran hanhund är käääär?!  


men men snart ska Farbror Djurdoktorn ta bort kulorna så slipper han gå o tråååna och läääängta så!


Nu lite cinnamonkaffe,röja lego och förbereda middag! Blir nog ugnsstekt  falukorv och eget potatismos.


Ikväll ska jag inviga "Helvetesmaskinen "...he he .Hoppas jag överlever !  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards