En dag i taget.....

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Mamma Xaramia - 10 maj 2010 23:27


fascinerad över fenomenet ryktesspridning i Byhåla.....har folk inget vettigt att göra liksom....skaffa ett liv!
En gång gick ryktet att en viss man dött i cancer......samme man stegade några timmar senare in på Ica....


En annan gång fick jag höra att en man väntade barn med en kvinna.

Inget konstigt alls egentligen..



OM det inte vore för att mannen inte kunde få fler barn....och OM det inte vore för att kvinnan inte ens va gravid......

Liksom!! Hur uppstår såna rykten??!


Byhåla byhåla.......inavel o skitsnack ....


har legat o försökt somna i över en timme nu,sen gav jag upp....


hört även ett rykte om mig....*asg* .....säkert flera....jag måste va en himla spänande person eller nåt då  


Av Mamma Xaramia - 10 maj 2010 20:37

va länge sen ........sällan jag blir riktigt arg,så där heligt JÄVLAR satans förbannad!!!


 Jag funderade ett tag på att leja syrran som barnvakt o ut o springa !!!

(sambon jobbar em,adrenalinet pumpar här)


Ni som känner mig lite vet att det ska nog ganska MYCKET till för att jag ens ska tänka tanken att springa med mina leder och ont i hela kroppen ....men jag exploderar snart!! Tårarna sprutar och jag är bara ARG,ARG,ARG! så jävla frustrerad!  


Jag vet fan inte vad jag ska göra......jag ORKAR inte mer!!


Har varit SÅ mycket sista tiden.precis kommit hem från ett jobbmöte med facket inblandade.Mötet var bra....känns som det finns mycket att göra där innan nåt händer och jag undrar om ledningen inte bitit sig själv i arslet liksom....ska bli spännande o se vad som händer framöver!


Hela situationen är ett KAOS milt sagt....men i det hela kändes mötet bra.


MEN det är inte därför jag är arg


mitt ex ringde precis,de hade haft utv samtal för äldste sonen idag....jamen så bra att jag blev informerad då ?!?


skolan har bett SONEN tala om detta för mig,sonen som har svårt att komma ihåg ens vilken tid han börjar på morgonen,han har diagnosen add,....DET visste den vikarierande läraren inte ens om...?? liksom hallå ?? kontakt?? detta har jag drivit och tjatat om sen sonen gick i lågstadiet....gah!!


han kommer ev inte klara målen för årskursen och det får vi veta NU,i maj??? jippi hallå??! sonen får inte den hjälp han behöver,fast han fått diagnos,fast han blivit utredd o lovad det!!

helt plötsligt läraren borta,vikarie i flera månader utan att vi föräldrar blir informerade o helt plötsligt ny rektor


fan helvetes jävla skitskola ,jag vet fan inte vad jag ska göra.


Jag orkar inte med mer nu!!


Mycket svordomar i sista inläggen ....och jag undrar fortfarande (för att återknyta till tidigare inlägg)


(I stormen härdas eken....)


Är jag eken ? har jag blivit härdad ?


Eller har jag varit eken för länge och borde bli STORMEN nu ??!

Av Mamma Xaramia - 10 maj 2010 13:55

jag är less på falsk solidaritet,less på feghet......jag har tyvärr nog inte energi nog att gå i spetsen o så på barrikaderna o skrika.....annars skulle jag det!


Promise!


Jag har en jävla vilja,en känsla för rätt o fel......jag har även ganska långt tålamod och det ska ganska mycket till för att jag ska bli RIKTIGT uppretad och tar strid.....


den gränsen är passerad! dags för förändring!


Vilken återstår att se!!  Det som sker ....det sker!


I stormen härdas eken sägs det.....undras om jag är stormen??? ....eller eken ?  


Tack Familjen att ni finns här ,Tack Barnen o Tack Älskling ! Love You  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards