En dag i taget.....

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Mamma Xaramia - 27 augusti 2009 11:40

3 (TRE ggr) har jag /vi varit till Vc till läkare /sköterska sista tiden.....ont i ryggen,misstänkt urinvägsinfektion o nu idag Alfreds öra.


Tror ni nån gjort nåt eller jag fått någon medicin? Tror ni uvi-provet visade nåt?nä,nä,nä...... lite less blir man.


Uvi-provet ska skickas på odling och med Affes öra skulle vi avvakta,har han ont i natt med skulle jag ringa ner imorgon och få penicillin utskrivet,annars läker det av sig självt.


Calle tyckte det stora väntrummet var jättespännande och hittade en tant att prata med ha ha . Roligast var att springa fram och tillbaka ju.....


Hade lyckats dubbelboka mig på två olika ställen samtidigt,brukar försöka ha koll så det inte blir så men ibland har man ju inte koll på allt 4 barn på 4 olika ställen (nästan iallafall) och fritids,Bvc o allt annat som ska fixas.....


Affes tid på Vårdcentralen  sammanföll med katternas tid hos veterinären.Som tur är så är sambon hemma och jag har ju semester,så nu är Sune vaccinerad ,chippad och undersökt och Roffe kastrerad.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards