En dag i taget.....

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Mamma Xaramia - 10 augusti 2009 19:43

i morse,var hur trött som helst men det var bara att kliva upp,började jobba 6.Väl där funkade det bra,men har varit trött hela dan.....sovit alldeles för lite sista nätterna ...men men det har det varit värt!


Sambon va upp till jobbet vid 9 o skulle handla.....och jag kommenterade att de var ute så tidigt....JA,jag har varit och lämnat Alfred på fritids ju och kört iväg Isak till Simbadet.....Ahhhhh.....just ja,det hade jag noll koll på !!!! ha ha ha 


Jobb o jobb o sen Eldfest både lördag kväll och med barnen på söndagen efter en hel dag i solen på folkracebanan....man blir lite mör men det är kul att GÖRA saker med barnen.


Ungarna hade skitkul på Eldfesten,de stora gick själva med kompisar ,Calle tyckte allt var jättefint att titta på och sov sig genom hela fyrverkeriet....helt otroligt.....det smällde som bara den o där låg han med hörselskydd o sov som en liten gris i vagnen.....bara rörde sig lite när värsta smällen kom ,för att sen somna om ha ha .


Blir till att lägga sig tidigt ikväll,börjar 7 hela veckan...ska mysa o kolla lite på Tv först en stund och njuta av lugnet...


Imorgon är en ny dag....med nya möjligheter,insikter,tankar,funderingar och kanske överraskningar ;)




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards