En dag i taget.....

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Mamma Xaramia - 26 april 2011 15:35

vi haft i flera dar nu när jag varit ledig!!Kom hem från Kumla-Örebro igår kväll.Sambon och hans äldsta son röjde ur det sista i farfarns lägenhet så nu är det bara städning kvar.De hann övningsköra lite med medans calle och jag myste och kollade Tv hos bonusdottern...

Calle var så rolig,härmade henne och "beställde " pizza .

Låtsades prata i telefon:

....pizza...pizza ....mat ...hejjå"


Senare kom ju pappan med pizza,men ingen till Calle,han trodde ju att han sov då!

Calle öppnade påsen ,konstaterade att det inte fanns nån åt honom,sa sen God natt sova och gick in i sovrummet och la sig!! Så var det med det liksom...ha ha 


sen idag när det var skola så var det lite kallare och mulet,gör liksom inget alls ju ,desto lättare att verkligen ta tag i pluggeriet då ju !


Skola idag en stund,var tvungen att smita lite tidigare då jag skulle möta upp stora killarna vid banken och fixa konton,telefonbank och egna betalkort + id-kort idag.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards