En dag i taget.....

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Mamma Xaramia - 17 april 2011 15:57

både igår och idag,barnen springer i shorts och t-shirt.


Eddie var och lanade i ev nya gymnasieskolan fredag /lördag,hade tydligen varit skitkul och massor med datanördar 

I fredags var vi till syster yster och grillade hamburgare.Jätteskönt på dan men lite kyligt på kvällen...men vad gör väl det.

Det ska grillas iallafall ju nu när det snart är sommar! 


Har fått hit en massa kläder efter kusin Dennis i Åre,min mamma hade släpat en mega-stor resväska på tåget.Massa bra användbara kläder men det mesta något för stort och vinteroverallerna hamnar nog i källaren till hösten .


Alfred och jag har fixat våra små odlingar här,sått lite persilja,dill,sallad och lök.

Idag har vi bakat äppelpaj och mest slappat.


Nåja,spelat lite kubb med ute en stund,spöat ungarna i yatzy eller var det jag som förlorade....vem vet ?!?   


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards