En dag i taget.....

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Mamma Xaramia - 1 november 2010 14:56

inte har jag nåt höstlov inte,men lika glad för det är jag!


Stora killarna rymde till mormor allihopa igår och sov kvar tills idag.De hade jättekul,letade fram Nintendo Super Mario och spelade.


sambon o jag försökte kolla på film med dvd:n strulade....skit skit skit!!

Så lyssnade på lite bok och somna jättetidigt! SKÖNT!


Skola som vanligt idag,Calle är på dagis.Imorgon har vi självstudier...dvs = ledigt ? he he he


Nåja,jag o grabbarna ska studera bassängen i simhallen tänkte vi så sambon får vila sig frisk från lunginflammationen.


Onsdag vanliga lektioner,med film om Shakespeare (värre kan man ju ha det liksom !?)  


sen "omprovsdagar" torsdag och fredag.Inga omprov som ska göras visserligen men lite andra arbeten som ska göras klart och lämnas in så jag lär åka till skolan iallafall nån av dagarna.


men men jag gnäller inte,jag har iallafall helgerna lediga numera ju,förr jobbade jag 3 av 4 ...


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards