En dag i taget.....

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Mamma Xaramia - 13 juli 2011 10:59

jag längtar efter mina barn ....allihopa ! Som sjutton just nu!


Jag som skrev häromdan,svar till nån på ett föräldraforum,att jag _kunde _ koppla av när mina barn var bortlämnade och bla bla bla...hmmm....tja nån dag dårå....nu har det gått flera dar ju !!


Just nu mest ovant utan Calle,honom är jag liksom inte van att va utan ju...
De andra bor ju varannan vecka hos sin pappa så den längtan har jag lärt mig leva med.

Nu ska de stora va hos sin pappa 14 dar för att sen va här lika länge och vi är nu alltså inne på andra veckan....längt längt längt!


Calle har jag som mest varit borta ifrån 1 natt,då mannen o jag var i Stockholm över natten.


Och några dar när jag var inlagd på sjukhuset när jag opererade gallan ,men då var ju mannen och Calle inne och hälsade på + att jag var så dålig att jag inte ens orkade längta .....bara vara !


Vi lämnade av Calle hos sin storasyrra i Kumla i lördags ju,vi vet att han har det jättebra och han längtar INTE hem...hmmm.

Han vill inte ens prata med oss stackars föräldrar i telefon ju!!


Igår hade de varit på Kolmården,åkt linbana,kollat tigrar och lejon,lekt i Bamseland,ätit glass mm.
Häromdan hade de varit och badat och lekt i en jättestor lekpark,så som sagt,honom går det ingen nöd på....värre för oss stackars föräldrar då ju 


Själv väntar jag på besked från antagningen om högskolan i höst,besked 14-15 juli,så bara att vänta och vänta,inte ett dugg stressande ju....    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards