En dag i taget.....

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Mamma Xaramia - 13 juni 2011 08:17

vet jag väl inte om jag är.Äldre jovisst och klokare på så sätt att jag idag känner mig mer medveten om livet,men också döden,och allt där emellen,idag .


Jag vet att ta vara på det jag har,att känna glädje här och nu och att leva i nuet.

Jag vet hur fort allt kan ändras!

Jag tror det har att göra med allt vi gått igenom,situationer vi väl aldrig trott vi skulle hamna i eller ställas inför,uppförsbackar och hinder .....som vi tagit oss igenom eller över,det har tagit tid,varit skitjobbigt och har definitivt inte varit smärtfritt.

Jag har bla gått igenom en jobbig separation,levt ensam med 3 barn en period,blivit oplanerat gravid som rätt "gammal",förlorat ett barn i graviditeten......fått en underbar son fast vi båda trott vi var "färdiga " med det ....familjen har nyligen förlorat yngste sonens farfar,vi har båda varit allvarligt sjuka ....så visst sjutton är man mer medveten om livet.
Mer tacksam för det liv man har,jag är mycket lugnare i mig själv,mer tillfreds.

Men jag har även gjort förändringar,som  att börja plugga,då jag kände att jag ville mer än gå kvar på jobbet.

Jag vet att allt är möjligt och att man måste vara modig!

Livet pågår ständigt och är en utveckling      

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards