En dag i taget.....

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Mamma Xaramia - 10 oktober 2011 07:12

Här har jag sovit rätt bra inatt  
Vi har ju haft en period med "bättre-sova-din -säng-mamma" så Calle han sovit hos oss och då sover jag sååå illa.
Men vi har trängts och sluppit bråk vareviga kväll och att han springer upp 1000 ggr innan han somnar.

Han är ju liksom minstingen och lite mysigt är det ju med att sova ihop,även om han ena stunden vevar som en helikopter och i nästa är som en varm igel som ska ligga PÅ en.....
Det började att han drömde läskigt och såg "myggor" under brorsans loftsäng i somras nån gång.Han hare ju liksom nästan alltid somnat i sin egen säng och sedan kommit över till oss om han vaknat på natten......
Vi pratade om att skaffa en annan större säng till honom så skulle han sova i sin säng igen.Så igår möblerade vi om,han har nu en större säng än den utdragbara växa-sängen, som inte står under den andra sängen.


Hade nog ändå förberett mig på att han skulle testa "mammas säng" vid läggdags igår ,men han bara la sig och somnade....i sin säng!!
Sen kom har till oss i natt och det är helt okej .

Så nu är det "bättre sova Calles stora säng".....  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards