En dag i taget.....

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Mamma Xaramia - 27 maj 2009 17:40

är inte så kul ha ha !


Efter att ha städat överallt,dammsugit och torkat alla golv,lämnade altandörren lite öppen .....och så vips var golvet fullt med sand,björkfrön och annat grejs som flög in utifrån igen....grrrr!


Haft en riktig städdag idag,behövs ibland.Sambon har även gått igenom alla cyklar så de funkar och så det finns lås till dem.

Mina växlar funkar igen *glad*

En liten cykeltur runt Simbadet och förbi affären blev det,trots blåst.....härligt att kunna cykla igen efter att ha haft foglossning i 1,5 år genom graviditeterna....har fortfarande besvär men cykla kortare sträckor funkar och att röra på sig stärker ju musklerna...


På kvällen blev det ett SÅ häftigt sken och regnbåge här utanför.

Av Mamma Xaramia - 27 maj 2009 13:27

för en gångs skull inte bara räkningar.Fick mitt paket med pocketböcker och choklad idag,kul att se att det funkade.....kul med lite mer läsning

Av Mamma Xaramia - 27 maj 2009 13:17

...är Calles favvisar just nu....


Maskrosor liksom ??? ja ja kan vi äta ruccola så...det smakar ju liknande.

Ostbågar som stått framme och blivit sega kan jag förstå,för så älskar jag dem med och jag älskar även oliver,både svarta och gröna.


Av Mamma Xaramia - 27 maj 2009 12:07

så tårarna rinner.Känner igen.....

Han son i himlen fyller 3 år idag....jag brukar läsa hans blogg,har länken bland mina länkar och har försökt lägga länken här till det han skriver i Expressen ,men får det inte att funka så jag har lagt länken under "länkar" i högerlisten om nån vill läsa

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards