En dag i taget.....

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Mamma Xaramia - 11 april 2014 19:15

Imorgon är det 6 månader sen vi sa " ja " till varandra, maken och jag.
6 månader som gått så otroligt fort, de har bara svischat förbi så om månaderna och så småningom åren fortsätter gå så fort så sitter vi snart gråhåriga och gaggiga på hemmet och undrar vad som hände?! ;)

6 månader som gått så otroligt fort, från höst till vinter till vår. Dagen vi gifte oss var en underbart fin solig höstdag och fast det var mitten av oktober kunde vi sitta ute i kortärmat och äta.
Underbart fint och enkelt i trädgården, precis som vi ville ha det. Kortfattat personligt tal och dagen full av avspändhet och humor.
Med bara de allra närmaste, tyvärr saknades några vilka vi verkligen försökte göra allt vi kunde för att de skulle kunna närvara men ibland funkar det inte.

Tack Älskling för dessa månader <3
Hoppas alla våra kommande månader och år blir lika fina och lyckliga, älskar dig till månen och tillbaks.


Av Mamma Xaramia - 11 april 2014 15:09

Med mina yngsta busungar, så skönt!
Blir sällan av att jag lägger mig även om jag vet att jag behöver det.
Efter en förmiddag i kalla smedjan blev vi lite kalla och ruggiga så varm choklad och krypa ner i sängen var vad vi behövde.
Alfreds farfar guidade Alfreds klass så Ivar och jag följde med. Calle lånade vi ut till hans moster en stund.

Alfreds farfar Torsten som smed

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards