En dag i taget.....

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Mamma Xaramia - 15 februari 2014 13:22

Jag är inte jättemycket för såna dagar,jag tycker nog man bör visa sin kärlek till den/dem man älskar dagligen !

 

Jag fann nån som gör mig glad,får mig att må bra,får mig att skratta,uppskatta livet ,som orkar lyssna,som faktiskt delvis förstår,som inte är rädd när känslorna kommer sådär helt spretigt åt alla håll och som vågar stå kvar.

Nån som idag fortfarande finns vid min sida,för alltid.


Nån som fick mina ögon att glittra igen och som fått mig att vända sorgen till att leva vidare med glädje   

 

Som lyssnar och förstår! Som älskar mig för den jag är,där jag är och som jag älskar av hela mitt hjärta! 

 

Han stöttar mig när jag behöver men vågar ändå vara svag själv mitt i allt .....och låter mig finnas för honom.

 

Så svårt men ändå så lätt!

Sen den dagen vi möttes har allt bara varit så självklart,helt utan tvivel !


Älskar dig Micke!

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards