En dag i taget.....

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Mamma Xaramia - 12 juli 2013 22:00

               

så fokuserar jag på allt det fina och bra i mitt liv,som min familj,mina barn,mina vänner,sommaren,sol,lite ledighet,min underbara sambo,min utbildning,mitt sommarjobb,mina blommor och djur och huset vi ska hyra.....allt sånt som gör mig glad  



Just nu finns det några saker jag verkligen längtar efter,några jag hoppas på <3


......och några jag tycker riktigt riktigt illa om,det sistnämnda ödslar jag ingen energi på ,låter tankarna bara komma,konstaterar,släpper dem ,som luft,som rinner av mig....för personer som orsakar sånt är inte värda det och kommer aldrig bli i mina ögon !


LE emot världen så ler den tillbaks,och om inte så alltid retar det nån   

Av Mamma Xaramia - 12 juli 2013 21:45

detta fick jag av en person härondan som jag eg inte känner särskilt mycket alls :


"Åh, alltså. Vi känner ju inte varandra eller så, men jag måste bara få säga att jag tycker du är en helt fantastisk människa. Har ramlat in på din blogg ett par gånger, och jag blir alltid så glad över att se att det finns så fina människor. Kalla det klyschigt, men jag menar det.

Folk har alltid åsikter om saker och ting. Jag tror det handlar om avundsjuka. Det kan nog vara så enkelt. Därmed inte sagt att man bara skall slå av sig saker, men att man skall försöka vara stolt åt att man själv är en bra människa. Vilket jag tycker du verkar vara till 100%. Du kommer bli en bra ssk, och jag är stolt och glad över att känna dig.

Och från botten av mitt hjärta, tack. Det här året har varit det värsta i mitt liv. På alla sätt. Men jag har insett att man kan resa sig igen. Och det bevisar du också att man kan. Du är en kämpe!

Grattis till lilla bebisen som kommer, och till förlovning och dina fina barn  Allt gott till dig!! Glad sommar!!"


Sånt värmer ,så otroligt mycket! 

Att nån ser mig som en kämpe känns stort och framförallt känns det fint att veta att nån tänkt på en och delar med sig av det .I mina sorgsna ledsamma stunder är det just SÅNT som får mig att orka <3


Tack !



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards