En dag i taget.....

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Mamma Xaramia - 11 juni 2013 08:05

Dagen idag blir en dag med många känslor....det vet jag redan och är förberedd på...

Min ena son slutar 9an,skolavslutningar är alltid lite känslomässigt jobbiga tycker jag,så mycket blandade känslor både för egen del och sonens del.

Sonen lämnar en skola och ska börja en helt ny i höst,med allt vad det innebär,vemodigt men spännande....
För mig själv är skolavslutningar förknippade med sorg då min hund en gång i tiden blev överkörd samma dag som jag tog studenten:(

Dessutom mitt i detta kommer ju tankarna på Calle,att han aldrig kommer ha sin pappa med sig på _nån_ enda skolavslutning....inte ens när han börjar skolan.

Och dessutom mer....så är dagen idag den dagen jag gifte mig,för endast 2 år sen .På Skansen ,på drop-in bröllop en solig jättevarm dag.Inte sjutton trodde man väl då att livet skulle bli helt annorlunda mot vad man tänkt sig....


Som sagt,en dag med många känslor ♥

Trots allt detta ska jag se till att det blir en bra dag :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards