En dag i taget.....

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Mamma Xaramia - 8 maj 2013 01:04

med att blogga,kanske för att jag ibland känner mig osäker på vad jag ska dela med vem.,,,,vänner? nära vänner ?? alla möjliga övriga.....?? jag gillar ju att va en öppen person och har svårt att avgränsa detta....


Jag lever mitt liv varje dag,med allt vad det betyder.

Jag försöker att finnas här och nu.Ibland går det.Ibland inte.Jag lever i det som varit ,Jag lever i framtiden.Det är så mycket enklere.Man slipper känna.....och gråta...


Men mest lever jag här och nu.Och är bara så tacksam för det.Och jag gråter....


Jag har en underbar familj,fina barn.

Underbara bonusbarn (både gamla o nya ) ,vem fesiken trodde att man skulle behöva indela dem?



Jag är ingen perfekt bonusförälder,inte ens nån perfekt förälder,långt ifrån.....men jag har ett stort hjärta.

Ett VÄLDIGT STORT!! 

Kanske för stort??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards