En dag i taget.....

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Mamma Xaramia - 1 februari 2013 15:15



Vakna,frukost,dagis,buss,skola,skola,buss,dagis,mi
ddag....sovdags,.......så ser dagarna ut,med lite olika variation.

Denna kurs är det ofta vi börjar 8.15,så jag lämnar tidigt på dagis oftare än förut.

Mest jobbigt för mig,Calle älskar det,han är ju morgonpigg och tycker det är mysigt att gå till dagis tidigt och morgonfika lite innan frukosten.Och enligt honom så kommer jag nästan ALLTID "för tidigt" och hämtar oavsett när jag kommer.


Godkänd tenta i Klinisk Mikrobiologi katjing!

Och registrerad på termin 3 med lite dispens katjing!

Utvecklingssamtal med en av sönerna avklarat med i veckan....känner mig rätt nöjd med veckan   


I helgen blir det mys med ett helt gäng ungar och försöka va lite LEDIG!

Kanske pluggar jag lite lite på söndag kväll,men bara kanske ....








  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards