En dag i taget.....

Alla inlägg under februari 2012

Av Mamma Xaramia - 23 februari 2012 11:07

Jag som trott på en kille men det blev en liten flickat för Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel,stort grattis till dem !!


Härhemma hostas det och hostas fortfaranade,sabla envisa influensa!

Har kmpat på med skolan så gott det går,ett seminarium blev inställt igår eftersom läraren med hade influensa.


Jag och Calle och Alfred var på bio häromdan.Allra första gången Calle var på bio.Lite fundersam på hur han skulle kunna sitta still men det gick hur bra som helst.

 

Av Mamma Xaramia - 7 februari 2012 20:51

Oj nu var det länge sen jag skrev nåt....dagarna går fort och är fullproppade.


Idag har vi haft 2 föreläsningar,en om juridik i vården och en om munvård.Imorgon blir det etikdiskussion .

På torsdag ska vi öva att göra venprovtagning.Vi har tidigare övat på katetersättning och injektioner.

Spännande och intressanta saker nästan arje dag.Annars får man liksom göra dagarna lite spännande och intressanta genom kuliga diskussioner i vår "tantgrupp" på skolan ha ha !

Idag blev vårt grupparbete klart (tror jag ??)Artikelgranskning....weehoo så kul! eller inte !


Mannen är förkyld och febrig,de mindre barnen hostar lite om varann ,förhoppningsvis är de snart bra alla sjuklingar!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards