En dag i taget.....

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Mamma Xaramia - 12 december 2012 19:31

jag skrev nåt nu,är det positivt eller negativt ?

Mest positivt tror jag då det betyder att jag lever IRL och inte har riktigt samma behov av att skriva av mig en massa hela tiden eller hålla reda på dagar och veckor utan försöker att bara LEVA.

Just nu är det full rulle med plugg,barnen skolor/dagis ,lucia imorgon och snart jul......hektiska veckor!

Började kursen Farmakologi i måndags,massa föreläsningar på hårda obekväma stolar aj aj !

Att återuppta pluggandet har funkar bra ,skönt o va tillbaks och träffa alla igen  

Lite trött och ofokuserad känner jag mig men jag går dit iallafall och förhoppningsvis lär jag mig nånting,kanske ? 


Imorgon är det som sagt dags för lucia på förskolan,6.45 ska vi försöka va där,jag och pepparkaksgubben och ena storebrorsan.Sen blir det Akademiska för mig,nån gruppövning vi ska göra.Skönt o slippa de sabla hårda stolarna!


Nu dags att försöka plugga lite,omtenta i statistik och vetenskaplig metod på lördag.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards