En dag i taget.....

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Mamma Xaramia - 5 mars 2012 18:41

I dag för 9 år sen hade jag gått en massa dar över tiden när jag väntade mitt 3e barn.

Barnen hade haft sportlov i februari,bebben var beräknad 13 eller 14 februari om jag inte minns fel.

Men sportlovet både kom och gick,men ingen bebis kom  


Vi väntade och väntade.....


och väntade..........och väntade.....

Till slut tyckte de på sjukhuset att det var dags att "hjälpa till" lite så jag sattes igång.Men utan så stor framgång.

Så fort man höjde droppet för att få igång ordentliga värkar ,så sjönk bebisens hjärtljud så efter ett antal timmars kämpande så blev det ett halvakut kejsarsnitt mitt i natten .

Det var liksom enda sättet att få ut den envisa ungen på 


Nåja ,idag fyller han 9 år hipp hipp hurra,men kalaset hade vi redan i lördags då vi hade tacolunchfirande med mormor och morfar ,moster och ett gäng kusiner .


Dagarna och veckorna går fort,jag har ständigt näsan i en bok,artikel eller nåt i pdf-format på datorn jag ska läsa.

Otroligt rolig utbildning och massa kul att lära sig,men VÄLDIGT mycket som ska tryckas in i min hjärna på kort tid....

Jag har turen att ha världens bästa studiegrupp iallafall, och en underbar familj som stöttar mig 


Firade 4-årig förlovningsdag häromdan,har klippt av håret....igen,hinner liksom knappt med att tänka nuförtiden och är riktigt dålig på att uppdatera bloggen tyvärr. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards