En dag i taget.....

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Mamma Xaramia - 2 september 2011 14:51

med kursstart,föräldramöte  i Isaks skola i Storvreta och massa annat.


Och mitt uppe i detta en förkylning,jippi liksom !!


Nåja,kursen Pedagogik A har kört igång,hunnit läsa lite av kurslitteraturen ,fått lite uppgifter som ska göras,blivit indelad i studiegrupper mm.


Har en uppgift kvar på sommarkursen med,ska lämnas in senast söndag så jag får väl skriva klart den när de andra kollar fotboll ikväll.....skönt när den är klar och man kan börja på nytt!


Mannen hemma sjukskriven pga trassel med gallan ....igen !! 


men men nu är det fredag,barnen kommer (de som inte redan är här!) ,blir hemkokt potatis-och purjolökssoppa ,hembakt bröd och kanske ett glas vin...


3-åringar är kul:

Kommentar från Calle 3 år häromdan när jag sa att jag ska till skolan ....-Ja mamma till skolan,pappa? sen svarade han själv....pappa till fritids ! hahaha


Klart pappa ska till fritids   




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards