En dag i taget.....

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Mamma Xaramia - 9 mars 2011 10:56

och liiite ont efter operationen,och är trött......men samtidigt rastlös och så!


Jag vill en massa men kroppen orkar liksom inte.
klättrar lite på väggarna känner jag.

Har försökt plugga lite psykologi på förmiddagen,men orkar inte koncentrera mig nån längre stund.
Borde tvätta,men har ju tvättmaskinen i källaren och att bära funkar dåligt ju så det får bli senare när jag har lite bärhjälp.

Plockat lite härhemma,vilat,diskat,sorterat lite papper osv osv...
Imorgon tar jag mig nog till skolan för detta är TRÅKIGT!!

Jag är inge bra på att va sjuk liksom.dvs när jag hade skitont och låg inne var det ju en sak ,men nu är jag ju hemma och ska mest bara bli bättre.
Magen lite paj än av rävgiftsmedicinen ,det sliter och drar inne i magen när allt läker.Men nu har jag sovit 2 hela nätter utan att behöva smärtstillande och har inte alls lika ont dagtid heller:Det är värst på eftermiddagen /kvällen när man varit igång några timmar.

Helt förundrad att de ens fått ut gallstenen genom de små hålen på magen,inte så konstigt jag har ont kanske ??

Skulle gärna gå en promenad men det är snorhalt ute och jag är livrädd att ramla .

kanske ska jag ta bussen till stan o gå nån halvtimme o fönstershoppa o sen åka med sambon hem ??komma ut o se nåt annat än sjukhus o lägenheten...


Åka buss är ju inte så jobbigt......

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards