En dag i taget.....

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Mamma Xaramia - 7 mars 2011 07:56

....jag mår lite bättre för varje dag som går även om det spänner som fan i hela mellangärdet,jag har som träningsvärk i hela kroppen och magen är totalt paj av alla mediciner.


Men jag kan röra mig någorlunda,försöker äta och sova o tillfriskna .

I helgen har vi haft lite kalas för Alfred som fyllt 8 år.

På fredagkvällen(efter att de små lagt sig) kom sambons dotter Ida hit så Affe fick en kul överraskning när han vaknade dan efter.


På lördagen var allihop iväg o kollade när Isak spelade innebandy.Jag försökte vila och fixade ihop en tårta som Ida och Alfred sen dekorerade.Morfar kom förbi med lite paket och på kvällen kom Thilda o Jani o massa barn o fikade.På kvällen blev det Andra Chansen till Melodifestivalen.


Gårdagen slappade vi mest,alla var trötta .

Barnens kusin Loke var här o spelade Wii med Alfred,han hade ju fått ett nytt spel i födelsedagspresent.


En mycket positiv med hela operationen,ligga med dropp,få massa antibiotika o så är ju att jag nu har fått underbar hy,len som en barnrumpa och helt fin,inga orenheter,inget torr och så.....alltid nåt!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards