En dag i taget.....

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Mamma Xaramia - 19 december 2011 18:56

Nu är det inte många dagar kvar till julafton.Ute är det vitt av snö!! Härligt!

     


Förra veckan var det Luciafirande på dagis,Affe bakade pepparkakor i skolan och div andra aktiviteter.


I helgen som var lånade vi ut minste huliganen till sin storasyrra och åkte på kryssning Stockholm-Helsingfors.

Sååå skönt att få SOVA !! Och som vi sov  

Åt gott julbord,drack både nån öl i puben och nån öl och sov ännu mer.Hade det riktigt oförskämt bra.


Sen åkte vi till Kumla och hämtade Calle igen,tog en snabbfika hos farmodern,fick lite fina julblommor med oss hem,



 Mannen har efter operation och sjukdom dessutom fått bråck.Jag har en mycket ond axel och dessutom ryggskott.Calle har svinkoppor och idag fick vi hämta Alfred i skolan då han fått magsjuka....jippi liksom !!

Så vi önskade fröken God Jul redan idag för det lär inte bli nån julavslutning med svinkoppor och magsjukor i huset.


Nåja,det blir jul oavsett,....hur det nu än är så vet jag av tidigare år att det är så faktiskt!


Fått två nya inlämningsuppgifter godkända,weeehooo.

Däremot måste hemtentan kompletteras och det förstod jag,då jag inte ens kunde öppna den så tiden blev lite knapp när jag väl lyckats få till det.

Ringde nån support-gubbe i Luleå som fick ändra formatet till en pdf-fil,så jag lyckades göra det iallafall.


Nu strax lite kaffe,"Vem vet mest",sen tvättstugan och senare "Den som dräper" och kanske lite plugg

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards