En dag i taget.....

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Mamma Xaramia - 16 augusti 2011 11:51

Ikväll var det meningen att jag skulle ut med jobbet och äta middag,lite avtackning eller nåt efter alla dessa år  !


Men det bidde inget....  


Jag valde att säga upp mig för att situationen var ohållbar och för att jag kommit in på Högskolan,dags att gå vidare och lämna platsen till nån annan.....



Jag bjuder familjen på middag hemma istället    


Imorgon är det då skolstart för barnen igen.Calle och Alfred mjukstartade med dagis/fritids korta dar förra veckan eftersom jag ju pluggar en sommarkurs i sommar och har gjort även fast de varit hemma.


Eddie börjar i gymnasiet i Uppsala,It-gymnasiet och Isak börjar i Ärentuna,Storvreta där de har innebandyprofil.

Klart man uppmuntrar barnens talanger och önskemål!


De vet båda att det kommer bli långa dagar och bussåkande men de har båda valt det de vill göra så jag kan bara stötta och uppmuntra dem.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards