En dag i taget.....

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Mamma Xaramia - 16 mars 2011 07:39

skönt men jobbigt!

Kul att va tillbaks men jobbigt då jag är oerhört trött.

Igår skulle jag pluggat matte på kvällen var det tänkt men jag var helt slut.

 
  


Igår när jag slutat mötte jag Syster Yster med alla sina dagbarn (nåja några stycken då) så efter att jag hämtat Calle på dagis tog vi en promenad tillsammans med dem runt Simbadet.

Lite kallt men ändå härligt "snart vår" -väder,fikade och Calle var så duktig och gick nästan hela vägen själv.

 


Hemma fixade vi kyckling med ris och currysås,bara jag och Calle hemma .Stora killarna hos sin pappa och sambon jobbar eftermiddag.

Mailade en av sönernas lärare.Han har aldrig gillat att läsa,har svårt att koncentrera sig och ska få hjälp i skolan för att underlätta inlärnmingen...ehhh ??

tycker det kändes mrskligt att man då gett honom en tjock bok på över 500 sidor att läsa ut."Män som hatar kvinnor"så jag mailade och förklarade situationen och frågade om inte läraren kunde ge honom en tunnare mer lättläst bok.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards