En dag i taget.....

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Mamma Xaramia - 16 februari 2011 11:39

Calle snorig men ingen feber idag  

och inga vattkoppor har vi sett än....troligen bara en eftersläng av förrförra veckans förkylning då kanske ? återstår att se.

Imorgon skulle jag verkligen behöva va i skolan,har matteprov...Matte B liksom huuuu läbbigt! men men ska göra mitt bästa.Hoppas på G i kursen i allafall.


Psykologiprov,känner mig dåligt påläst,men men samma där .

Bara o göra sitt bästa.

Psykologi har jag förresten ett VG i sen förut så inte hela världen liksom...

Debatt i psykologi.Svårt Ska debattera kring kriminalitet ur olika perspektiv.

Föds man kriminell,alltså,är det biologiskt ??

ehh nä det tror ju inte jag,så det blir svårt att debattera för det.Får tänka bort mina egna tankar en stund och bara debattera ur våran grupps perspektiv!


Om en stund ska Calle o jag ta bussen till stan o möta upp pappan så ska vi storhandla lite så skåpen är fulla inför "alla-barnen-här-veckan " och sportlov.


Pappan som för övrigt ska börja gå 3-skift snart.Spännande o se hur det blir!

Kändes jobbigt först,då jag kommer va ensam med alla barn varje em/kväll ganska många dar....men å andra sidan så har jag desto mer tid för barnen och studier de veckorna har jobbar kväll ju+ att han blir hemma mer dagtid....blir säkert bra bara vi får vänja oss ju.!


Har ju varit med om värre saker och klarat oss igenom liksom ha ha   

att pussla med arbetstider eller att rodda hemmet själv är ju ett ganska litet problem jämfört med många andra saker.


Nu dags för lite smoothie och vila med bok i öronen en stund


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok


Skapa flashcards